اجتماعی

پیش‌بینی هوای تهران طی ۵ روز آینده

به گزارش خبرآنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران از ادامه بارش باران و افزایش دما تا اواسط هفته آتی خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: برپایه بررسی نقشه‌های پیشیابی و تحلیل الگوهای همدیدی، آسمان تهران طی ۵ روز آینده، کمی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

گاهی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید (به ویژه بخش‌های شمالی و ارتفاعات) و در مناطق مستعد بارش تگرگ برای امروز (۳ خرداد) پیش بینی می‌شود. همچنین وزش باد شدید لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک در نیمه جنوبی استان مورد انتظار است.

از روز جمعه تا دوشنبه (۴ تا ۷ خرداد) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی دیگری در سطح استان تهران به ویژه روزهای شنبه و یکشنبه (۵ و ۶ خرداد) در ساعات عصر تا شب، بارش باران، گاهی رگبار، رعد و برق، ورزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود. همچنین ورزش باد شدید تا خیلی شدید و خیزش گرد و خاک در بخش‌های جنوبی استان طی روزهای شنبه و یکشنبه پیش بینی می‌شود.

روند افزایش نسبی دمای روزانه در بیشتر مناطق استان از روز پنج‌شنبه (۳ خرداد) تا دوشنبه (۷ خرداد) در بیشتر مناطق استان مورد انتظار است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۴ خرداد ماه) صاف، در بعضی از ساعت‌ها افزایش ابر، افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین آسمان روز شنبه (۵ خرداد) قسمت ابری تا نیمه‌ابری، به تدریج افزایش ابر در بعضی ساعت‌ها، بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و ورزش باد شدید با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

ورامین با بیشینه دمای ۳۲ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

۴۷۲۳۶

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا