اجتماعی

آخرین وضعیت مجروحان انفجار تروریستی کرمان/ ۷ کودک همچنان بستری هستند

سید محمد صابری با اشاره به تعداد مصدومان باقی‌مانده و بستری در زمان حاضر حادثه تروریستی کرمان در بخش‌های ویژه و عادی بیمارستان‌ها تا ساعت ۶ صبح دوم بهمن‌ماه، گفت: مجموع تعداد مصدومان بستری این حادثه در بیمارستان‌ها به ۱۴ نفر رسیده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه این مصدومان در بیمارستان‌ها تحت درمان قرار دارند، عنوان کرد: از میان ۱۴ مصدوم فعلی این انفجار، ۵ نفر زن، ۲ نفر مرد و ۷ کودک زیر ۱۵ سال هستند که در بیمارستان روند درمان خود را طی می‌کنند.

صابری با اعلام اینکه از بین ۱۴ مصدوم این حادثه که هنوز در بیمارستان‌ها بستری هستند، ۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه، ۶ نفر در سایر بخش‌ها و ۲ نفر بستری مجدد در بخش هستند و تحت درمان قرار دارند، گفت: ۳ نفر از مصدومان به دستگاه متصل هستند و ۳ نفر نیز در آی‌سی‌یو تحت نظر قرار دارند.

ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه و ‌۱۵:۱۷ دقیقه بعد از ظهر ۱۳ دی‌ماه همزمان با چهارمین سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دو انفجار تروریستی در محدوده گلزار شهدای کرمان اتفاق افتاد، دو حادثه تلخ و خونبار که منجر به شهادت و مصدوم شدن تعداد زیادی از زائران مزار حاج قاسم شد .

لازم به ذکر است دو حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان در مجموع ۲۸۴ مجروح برجا گذاشت که ۱۹۵ نفر از آنان در ۱۲ بیمارستان دولتی، خصوصی و نظامی کرمان بستری شدند.

آخرین وضعیت مجروحان انفجار تروریستی کرمان/ ۷ کودک همچنان بستری هستند

بیشتر بخوانید:

صدای مهیب انفجار در گرمسار/ مردم نگران نباشند

۴۷۲۳۶

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا