ورزشی

پایان روند ناکامی دورتموند در بوندس لیگا/ پیروزی پرگل لایپزیش و آگزبورگ + فیلم

۲۰:۴۹ – ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ۸۶۸۱۷۲۱ ۲۰:۴۹ – ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ۸۶۸۱۷۲۱ ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF پایان روند ناکامی دورتموند در بوندس لیگا/ پیروزی پرگل لایپزیش و آگزبورگ + فیلم پایان روند ناکامی دورتموند در بوندس لیگا/ پیروزی پرگل لایپزیش و آگزبورگ + فیلم ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF

دورتموند بعد از سه بازی ناکامی در پیروزی، در خانه یونیون برلین به سه امتیاز ارزشمند ‏دست یافت.

در چارچوب هفته بیست و چهارم بوندس لیگای آلمان، از ساعت ۱۸ پنج دیدار همزمان برگزار شد.

دورتموند که با دو تساوی و یک شکست باعث شده بود وارد بحران ‏شود امروز در خانه یونیون برلین موفق شد با گل‌های کریم آدیمی و یان ماتسن حریفش ‏یونیون برلین را ۲-۰ شکست دهد. ادین ترزیچ که این روزها تحت فشار زیادی قرار دارد و مدام شایعاتی درباره احتمال اخراجش منتشر می‌شود، اکنون با این پیروزی کمی اوضاع برایش آرام‌تر خواهد شد. ‏دورتموند با این پیروزی ۴۴ امتیازی شد و در رتبه چهارم باقی ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در سایر بازی‌های همزمان، لایپزیش رده پنجمی چهار بر یک میزبانش بوخوم را شکست داد تا اختلاف یک امتیازی‌اش با دورتموند حفظ شود و آگزبورگ با شش گل میزبان قعرنشینش دارمشتات را در هم کوبید.

هایندهایم هم با نتیجه دو بر یک مقابل اینتراخت فرانکفورت شکست خورد و مصاف ماینز و مونشن گلادباخ با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا