ورزشی

منچسترسیتی ۳ – ۱ منچستریونایتد/ کامبک سیتیزن‌ها در دربی و ادامه تعقیب لیورپول+ فیلم

۲۱:۲۳ – ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ۸۶۸۲۴۹۰ ۲۱:۲۳ – ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ۸۶۸۲۴۹۰ ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF لیگ برتر انگلیس؛ منچسترسیتی ۳ – ۱ منچستریونایتد/ کامبک سیتیزن‌ها در دربی و ادامه تعقیب لیورپول+ فیلم منچسترسیتی ۳ - ۱ منچستریونایتد/ کامبک سیتیزن‌ها در دربی و ادامه تعقیب لیورپول+ فیلم ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF

منچسترسیتی در یک بازی خانگی مقابل منچستریونایتد به برتری دست یافت.

در مهمترین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، تیم منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان رقیب همشهری منچستریونایتد بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید تا یونایتد برای پنجمین بار در شش دربی اخیر شهر منچستر شکست بخورد.

یونایتد در دقیقه ۸ با گلزنی مارکوس رشفورد، پیش افتاده بود و به لطف همین گل برنده هم به رختکن رفت، اما در نیمه دوم ورق کاملاً به سود سیتی برگشت و این تیم با ثبت سه گل، تمام امتیازات را از چنگ همسایه قرمزپوش درآورد. فیل فودن، ستاره این روز‌های سیتی که در این اواخر گل‌های مهمی برای تیم پپ گواردیولا به ثمر رساند، در این بازی دبل کرد. او ابتدا در دقیقه ۵۶ و سپس در دقیقه ۸۰ دروازه یونایتد را گشود تا تیمش کامبکی شیرین زده باشد. گل دقیقه ۱+۹۰ ارلینگ هالند هم حسن ختامی برای این بازگشت شیرین بود که خیال هواداران تیم میزبان را از بابت کسب نوزدهمین برد فصل آسوده کرد.

این پیروزی آبی‌های شهر منچستر را ۶۲ امتیازی کرد و به آن‌ها اجازه داد با حداقل اختلاف به تعقیب لیورپول صدرنشین ادامه دهند. یونایتد هم با ۴۴ امتیاز ششم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا