ورزشی

دهکده بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس افتتاح شد + عکس

۱۹:۳۶ – ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ۸۶۸۰۱۱۹ ۱۹:۳۶ – ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ۸۶۸۰۱۱۹ ورزشی سایر حوزه ها نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF دهکده بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس افتتاح شد + عکس دهکده بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس افتتاح شد + عکس ورزشی سایر حوزه ها نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF

دهکده بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با حضور رئیس جمهور فرانسه افتتاح شد.

امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه دهکده المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با ۸۲ ساختمان که ۳۰۰۰ واحد و ۱۴۲۵۰ تخت را در خود جای داده است را افتتاح کرد.

در مجموع حدود ۱۵۰۰۰ ورزشکار از سراسر جهان در دهکده المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس در شمال پاریس اقامت خواهند داشت.

مکرون به کارگرانی که در این پروژه فعالیت داشته اند، گفت: ما به کاری که شما انجام داده اید، افتخار می‌کنیم. ورزشکاران ما می‌توانند بازی‌ها را در بهترین شرایط تجربه کنند و شما به تغییر زندگی ساکنان منطقه کمک کردید. شما بخشی از ماجرایی هستید که قرن ما را رقم خواهد زد.

تونی استنگوئه رئیس برگزاری المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: ما در اینجا از جهان استقبال خواهیم کرد، در مکانی که بهترین‌های فرانسه را به نمایش بگذارد.

او ادامه داد: ما پر از احساسات هستیم و مشتاقانه منتظر دیدن دگرگونی دهکده با ۲۰۰ هیئت، ۱۰۰۰۰ ورزشکار المپیکی و ۵۰۰۰ ورزشکار پارالمپیک هستیم.

استنگوئه بیان کرد: دهکده ورزشکاران حول پنج منطقه مسکونی متمرکز شده است و تمام خدمات لازم را برای ورزشکاران شرکت کننده در بازی‌های المپیک و پارالمپیک تابستان امسال ارائه می‌دهد.

> < باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا