ورزشی

به خاطر پول به استقلال نیامدم/ مشکلات همیشه وجود دارد

۲۲:۲۵ – ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ ۸۶۷۸۷۱۶ ۲۲:۲۵ – ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ ۸۶۷۸۷۱۶ ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF مهدی هاشمی نسب: به خاطر پول به استقلال نیامدم/ مشکلات همیشه وجود دارد به خاطر پول به استقلال نیامدم/ مشکلات همیشه وجود دارد ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه برای پول به استقلال نیامدم گفت: تلاش می‌کنیم بتوانیم در بازی‌های بعد موفق باشیم.

مهدی هاشمی نسب پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر سپاهان گفت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم عملکرد موفقی داشته باشیم. بازیکنان ما با تمام توان بازی کردند و توانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی دلیل غیبت چند روزه اش در استقلال را که گفته می‌شد به خاطر پول بوده است تکذیب کرد و گفت: من به خاطر پول به استقلال نیامده ام که بخواهم برای آن این تیم را ترک کنم. مشکلاتی بود که خوشختانه برطرف شد و حالا در خدمت تیم استقلال هستم.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص صحبت نکردن جواد نکونام هم گفت: این را از خود او بپرسید. من نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم، اما خوشحالیم که توانستیم با این برد دل هواداران را شاد کنم.

وی در پایان و در خصوص اختلاف خطیر و نکونام گفت: مشکلات همیشه وجود دارد و ان شاءالله به زودی شرایط خوبی به وجود خواهد آمد تا این اتفاقات بر طرف شود.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا