ورزشی

پیروزی پر گل آرسنال در شب شکست تاتنهام + فیلم

۲۱:۱۲ – ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ۸۶۷۱۲۵۲ ۲۱:۱۲ – ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ۸۶۷۱۲۵۲ ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF لیگ برتر انگلیس؛ پیروزی پر گل آرسنال در شب شکست تاتنهام + فیلم پیروزی پر گل آرسنال در شب شکست تاتنهام + فیلم ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF

شاگردان میکل آرتتا در یک بازی کاملا برتر موفق به شکست میزبان خود برنلی شدند.

در ادامه مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه، پنج دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین مسابقه تیم آرسنال با پنج گل میزبانش برنلی را درهم کوبید.

مارتین اودگارد (۴)، بوکایو ساکا (۴۱ – پنالتی، ۴۷)، لیاندرو تروسارد (۶۶) و کای هاورتس (۷۸) گلزنان توپچی‌ها در این مسابقه بودند.

شاگردان آرتتا با کسب پنجمین پیروزی متوالی خود ۵۵ امتیازی شدند و موقتا بالاتر از منچسترسیتی در رتبه دوم قرار گرفتند. برنلی هم با ۱۳ امتیاز نوزدهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در دیگر دیدار مهم، تاتنهام در خانه خود با نتیجه دو بر یک مقابل ولورهمپتون شکست خورد. گومز (۴۲ و ۶۳) برای گرگ‌ها و کولوسفسکی در دقیقه ۴۶ هم برای تاتنهام گلزنی کردند. تاتنهام با این شکست با ۴۷ امتیاز در رتبه پنجم ماند و از منطقه سهمیه لیگ قهرمانان دورتر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در سایر بازی‌ها، استون ویلای رده چهارمی دو بر یک فولام را شکست داد تا اختلاف امتیازش با تاتنهام به دو برسد، نیوکاسل هم با نتیجه دو بر دو مقابل بورنموث به تساوی رضایت داد و ناتینگهام فارست با دو گل وستهم را شکست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا