ورزشی

پیروزی طبیعت مقابل شهرداری ارومیه/ کار به بازی سوم کشیده شد

۲۲:۴۵ – ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ۸۶۹۲۳۹۰ ۲۲:۴۵ – ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ۸۶۹۲۳۹۰ ورزشی توپ و تور نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF پلی‌آف لیگ برتر والیبال؛ پیروزی طبیعت مقابل شهرداری ارومیه/ کار به بازی سوم کشیده شد پیروزی طبیعت مقابل شهرداری ارومیه/ کار به بازی سوم کشیده شد ورزشی توپ و تور نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF

تیم والیبال طبیعت با پیروزی مقابل شهرداری ارومیه، تکلیف تیم صعود کننده به نیمه نهایی را به بازی سوم کشاند.

تیم‌های شهرداری ارومیه و طبیعت در بازی دوم از سری پلی‌آف مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال، امروز شنبه در سالن فدراسیون به مصاف هم رفتند که برنده این دیدار، تیم طبیعت بود و با نتیجه سه بر دو پیروز شد.

در ست نخست این مسابقه تیم شهرداری ارومیه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید ما در ست دوم طبیعت ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را جبران کرد و دو تیم یک بر یک در ست شماری برابر شدند.

در ست سوم نیز طبیعت نمایش بهتری نسبت به شهرداری ارومیه داشت و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید تا دو بر یک در ست شماری پیش بیافتد، اما شهرداری ارومیه در ست چهارم دوباره قدرت خود را به حریف دیکته کرد و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید تا مسابقه به ست حساس پنجم برسد. ست پنجم این دیدار با امتیاز ۱۵ بر ۱۲ به سود طبیعت به پایان رسید تا شاگردان ابراهیم وادی شکست دور رفت را جبران کنند و تعیین تیم صعود کننده این رقابت به بازی سوم کشیده شود.

بازی نخست را تیم شهرداری ارومیه با حساب ۳ بر ۲ برده بود.برنده سری بازی‌های شهرداری و طبیعت در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده سری بازی‌های شهداب و ایفاسرام خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا