ورزشی

فنونی زاده: امیدوارم تفکرات اوسمار هجومی باشد/ اسکوچیچ بهترین گزینه هدایت پرسپولیس است

۰۹:۲۶ – ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ ۸۶۵۳۷۹۰ ۰۹:۲۶ – ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ ۸۶۵۳۷۹۰ ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF فنونی زاده: امیدوارم تفکرات اوسمار هجومی باشد/ اسکوچیچ بهترین گزینه هدایت پرسپولیس است فنونی زاده: امیدوارم تفکرات اوسمار هجومی باشد/ اسکوچیچ بهترین گزینه هدایت پرسپولیس است ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به گزینه‌های سرمربیگری سرخ‌پوشان واکنش نشان داد.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود که اوسمار ویرا مربی برزیلی سرخ‌پوشان یکی از گزینه‌های جدی هدایت این تیم به شمار می‌رود، اظهار کرد: او در ابتدای فصل به پرسپولیس اضافه شد. اوسمار در تیم‌هایی که سرمربی بوده نتایجش خوب نبوده است و با او قطع همکاری کرده‌اند. البته در این چند وقت که دستیار گل محمدی بوده تجربیات خوبی از لیگ ایران به دست آورده است. البته امیدوارم که این مربی تفکرات دفاعی گل محمدی را نداشته باشد، چون هر دفعه پرسپولیس از حریفش جلو می‌افتاد به نظرم او به گل محمدی می‌گفت که تیم حالت دفاعی به خود بگیرد که یک گل را حفظ کنیم. اگر به این صورت باشد که زیاد مثمر ثمر نمی‌تواند باشد.

او ادامه داد: البته برزیلی‌ها نشان دادند که مربیان خوبی هستند و بازی هجومی را دوست دارند. امیدوارم مثل هموطنان خود تفکراتش هجومی باشد. چند وقتی که در تیم پرسپولیس بوده است از خصوصیات فنی و اخلاقی بازیکنان آگاه است و امیدواریم که پرسپولیس را در ادامه لیگ و جام حذفی به موفقیت برساند. به نظرم اوسمار ویرا گزینه خوبی است، اما باید عملکرد خود را در عمل نشان بدهد.

فنونی زاده درباره اینکه لوپز مربی اسپانیایی هم شرط‌های باشگاه پرسپولیس مبنی بر حفظ مربیان فعلی تا پایان فصل را قبول کرده است، بیان کرد: لوپز هم گزینه خوبی است، اما با توجه به اینکه او قبول کرده که می‌تواند با دستیاران گل محمدی کار کند پس معلوم می‌شود که مربی بیکاری است، که با هر شرایطی حاضر است به ایران بیاید. به هر حال مربی حرفه‌ای حداقل ۲ دستیار خود را می‌آورد، اما پرسپولیس تیمی نیست که هر مربی با هر شرایطی به این تیم بیاید.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه به نظرش بهترین گزینه برای هدایت سرخ‌پوشان چه کسی است، گفت: به نظرم اسکوچیچ بهترین گزینه است و ۲ مربی ایرانی از جمله وحید هاشمیان و یک نفر دیگر در کنارش بگذارند. مربی گلر‌ها هم از بین پیشکسوتان پرسپولیس بگذارند. پرسپولیسی‌ها فیلم‌های دهه‌های ۶۰ و ۷۰ را به اوسمار ویرا و لوپز نشان بدهند که بدانند چه تیم هجومی را تحویل گرفتند و همیشه صد هزار هوادار از ما حمایت کرده است. امیدوارم هر مربی که نفر اول کادر فنی ما می‌شود موفق و موید باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا