ورزشی

عالیشاه: شرمنده هواداران نشدیم/ زشت است پرسپولیس لنگ پول هتل باشد

۲۱:۳۳ – ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ۸۶۸۶۲۸۵ ۲۱:۳۳ – ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ۸۶۸۶۲۸۵ ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF عالیشاه: شرمنده هواداران نشدیم/ زشت است پرسپولیس لنگ پول هتل باشد عالیشاه: شرمنده هواداران نشدیم/ زشت است پرسپولیس لنگ پول هتل باشد ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گلایه‌هایی درباره پرداخت نشدن مطالبات مالی بازیکنان مطرح کرد.

امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد برابر تیم فولاد در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: با توجه به اتفاقاتی که افتاد بازی سخت شده بود، اما بازیکنان با انگیزه و تجربه‌ای که داشتند دلسرد نشدند، بازی را برگرداندند و شرمنده هواداران نشدیم، چون در سرما آمدند و کنار ما بودند.

عالیشاه درباره پرداختی به بازیکنان قبل از دربی گفت: قرار شده بین پنج تا هفت درصد پرداخت کنند و سند آن را برای معوقات فصل گذشته بزنند، اما کافی نیست، چون مبلغی که بازیکنان از فصل قبل و ۲ فصل قبل طلب دارند، با توجه به شرایط تورم، یک سوم یا یک چهارم شده است و این قشنگ نیست. بازیکنان به عشق پرسپولیس آمدند و اختلافات مبلغ پایه قرارداد بازیکنان پرسپولیس را نسبت به تیم‌های دیگر دیده‌اید، بنابراین خیلی قشنگ‌تر می‌توان معوقات را پرداخت کرد.

او در مورد دربی گفت: صحبت‌هایی را در مورد تعویق شنیده‌ام، اما نظر نمی‌دهم.

عالیشاه درباره خرید‌های جدید پرسپولیس تصریح کرد: خرید‌های مناسبی داشتیم، اما نباید یک یا ۲ بازی خوب باشند و باید کل سال بهترین عملکرد را داشته باشند، چون وظیفه‌شان را انجام می‌دهند. همه وظیفه داریم بهترین بازی را داشته باشیم و امیدوارم این بازیکنان هم زود راضی نشوند.

بازیکن پرسپولیس درباره صحبت درویش مبنی بر این که بدهی به رادوویچ قرار بود به بازیکنان پرداخت شود، تصریح کرد: من نمی‌خواهم به گذشته برگردم، چون همیشه این مشکلات بوده و هست. فقط می‌توانم بگویم حیف این همه هواداران و بزرگی پرسپولیس. خیلی بهتر از این می‌توان درآمدزایی و هزینه کرد. واقعا برای این تیم ریشه‌دار با هواداران زیادی که دارد، زشت است لنگ پول هتل تیم باشد و ناخوشایند است.

عالیشاه در مورد نگرانی بابت مجوز حرفه‌ای تیم پرسپولیس گفت: قشنگ نیست؛ امیدوارم راه‌حلی پیدا کنند که تیم و هواداران آسیب نبینند. بودن در آسیا فوتبال را لذت بخش می‌کند و امیدوارم شاهد این گونه مسائل نباشیم.

او در واکنش به این که مرد اول دربی شده است، گفت: این القابی است که شما می‌دهید. دربی باشد یا بازی حذفی فرقی ندارد و من وظیفه دارم تلاش خودم را بکنم. گل زدن در دربی خوشایند است، اما این القاب خوشایند شخص من نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا