فرهنگی و هنری

صدای گرم اسکویی برای همه شنوندگان رادیو خاطره انگیز است

۱۰:۴۹ – ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ۸۷۱۲۷۴۶ ۱۰:۴۹ – ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ۸۷۱۲۷۴۶ فرهنگی هنری رادیو تلویزیون نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF معاون صدا در عیادت از مسعود اسکویی: صدای گرم اسکویی برای همه شنوندگان رادیو خاطره انگیز است صدای گرم اسکویی برای همه شنوندگان رادیو خاطره انگیز است فرهنگی هنری رادیو تلویزیون نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF

معاون صدای رسانه ملی به عیادت مسعود اسکویی گوینده، پیشکسوت رادیو رفت و گفت: آقای اسکویی صدای آشنا برای همه نسل‌های رادیوست.

علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی به همراه مهدی آذرمکان، قائم مقام معاونت صدا و دیگر مدیران رادیو به عیادت مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو رفت که در بیمارستان لاله بستری است.

معاون صدا خطاب به مسعود اسکویی گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت رادیو گفت: استاد اسکویی همه جوانان را مثل فرزندانش دوست دارد و برای آموزش شان در رادیو وقت گذاشته است. او به خوشرویی و ادب و احترام به دیگران مشهور است.
بخشی زاده بیان کرد: به اعتقاد من، هر کس در هر جایگاهی که است باید به کارش عشق بورزد و بدون تردید استاد اسکویی یکی از این افراد است.

مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو
به همین دلیل صدای آشنای برای همه نسل‌های رادیو است. نکته بسیار مهم در رابطه با حرفه گزارشگری و گویندگی این است که مجری کارشناس، گزارشگر و گوینده باید روی رویداد‌هایی که گویندگی اش را بر عهده دارد، تعصب داشته باشد؛ زیرا در غیر اینصورت هرگز نمی‌تواند احساسات و هیجانات مسابقه را آن طور که باید و شاید به مخاطب منتقل کند و شنونده را تحت تاثیر قرار دهد و این شاخصه بسیار مهم استاد اسکویی است.

عیادت معاون صدای رسانه ملی از مسعود اسکویی گوینده، پیشکسوت رادیو

در ادامه عیادت، مسعود اسکویی هم چند کلامی از خاطراتش گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا