ورزشی

شهریاری: انتخاب اوسمار تصمیم عاقلانه‌ای بود

۰۱:۵۳ – ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ۸۶۹۳۲۱۷ ۰۱:۵۳ – ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ۸۶۹۳۲۱۷ ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF شهریاری: انتخاب اوسمار تصمیم عاقلانه‌ای بود شهریاری: انتخاب اوسمار تصمیم عاقلانه‌ای بود ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: باید از کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم که با جان و دل بازی می‌کنند.

حسین شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بعد از برد تیمش برابر تیم پیکان در هفته بیست و یکم فوتبال اظهار کرد: تیم پیکان خوب بازی می‌کرد، اما بازیکنان ما رو به جلو و قشنگ بازی کردند و شانس زدن خیلی از گل‌ها را از دست دادیم و می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم که نشد.

شهریاری درباره تقابل پرسپولیس در جام حذفی با تیم آلومینیوم اراک اظهار کرد: اگر بازیکنان ما به همین نحو بازی کنند در جام حذفی هم نتایج خوبی می‌گیرند. من باید از کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم که با جان و دل بازی می‌کنند و با اینکه شرایط سختی وجود دارد، اما بازیکنان جان فشانی برای تیم می‌کنند و هواداران را خوشحال می‌کنند.

او درباره اینکه عملکرد اوسمار را چطور می‌بیند، گفت: اوسمار در کنار گل محمدی حضور داشت و نتایج قبلی را با هم گرفته بودندو نتایج به دست آمده خیلی دور از انتظار نبود و تصمیم عاقلانه‌ای در انتخاب اوسمار برای هدایت تیم گرفتیم.

شهریاری درباره اینکه مهاجم خارجی قرار است جذب شود یا نه! گفت: این موضوع را باید از باشگاه و کادر فنی سوال کنید، اما فعلا در حال بررسی هستند و می‌خواهند نتیجه مطلوبی بگیرند تا فورواردی در شان پرسپولیس جذب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا