ورزشی

رکوردشکنی جوانمردی در جام جهانی پاراتیراندازی/ ۵ مدال برای ایران

۰۹:۱۰ – ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۸۷۲۲۴۸۹ ۰۹:۱۰ – ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۸۷۲۲۴۸۹ ورزشی سایر حوزه ها نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF رکوردشکنی جوانمردی در جام جهانی پاراتیراندازی/ ۵ مدال برای ایران رکوردشکنی جوانمردی در جام جهانی پاراتیراندازی/ ۵ مدال برای ایران ورزشی سایر حوزه ها نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF

کاروان پاراتیراندازی ایران با کسب پنج مدال به کار خود در رقابت‌های جام جهانی در کره جنوبی پایان داد.

در روز پایانی رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، ساره جوانمردی در مرحله مقدماتی ماده تپانچه ۵۰ متر خفیف P۴، با کسب ۵۵۶ امتیاز رکورد جهان را شکست و راهی مرحله فینال شد. همچنین نسرین شاهی با ۵۳۱ در جایگاه ششم ایستاد و راهی مرحله فینال شد. محمدرضا میرشفیعی دیگر نماینده کشورمان در این ماده با کسب ۵۲۷ امتیاز با اختلاف یک نمره در جایگاه نهم ایستاد و از صعود به مرحله فینال بازماند.

در مرحله فینال ساره جوانمردی در جایگاه ششم و نسرین شاهی در جایگاه هشتم قرار گرفت. در بخش تیمی این ماده تیم کشورمان موفق به کسب مدال طلا شدند.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسید. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد. نسرین شاهی و ساره جوانمردی نیز در ماده تپانچه بادی بانوان به مدال طلا و برنز دست پیدا کردند. ضمن اینکه رقیه شجاعی ملی پوش در ماده تفنگ سه وضعیت در رده نهم ایستاد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا