ورزشی

دستور فوری برای حل مشکل نقل و انتقالاتی استقلال

۱۳:۵۶ – ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ ۸۶۵۲۸۱۵ ۱۳:۵۶ – ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ ۸۶۵۲۸۱۵ ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF دستور فوری برای حل مشکل نقل و انتقالاتی استقلال دستور فوری برای حل مشکل نقل و انتقالاتی استقلال ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF

مدیران باشگاه استقلال به دنبال باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی خود هستند.

با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال، موضوع تقویت این تیم برای نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر تا به امروز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است و حتی برخی گمانه‌زنی‌ها نیز از بسته ماندن پنجره زمستانی استقلال تا پایان این پنجره حکایت می‌کنند. با همه این تفاسیر با تمام شایعاتی که درباره پنجره آبی‌ها شنیده می‌شود، همچنان در سامانه‌ای که فیفا به منظور شفاف‌سازی وضعیت تیم‌ها راه‌اندازی کرده این تیم از نقل و انتقالات محروم است.

پیش از این از قول یکی از مدیران استقلال به این موضوع اشاره کردیم که، چون سامانه فیفا روز‌های دوشنبه آپدیت می‌شود و البته از آنجایی که پول دستیاران ساپینتو در همان زمان که رای فیفا صادر شد، پرداخت شده است، این احتمال وجود دارد که دوشنبه آینده استقلال از این وضعیت خلاصی پیدا کرده و پنجره‌اش باز شود، اما این امر محقق نشده و پنجره این باشگاه برای دومین هفته پیاپی همچنان بسته باقی ماند.

در این مورد شنیده می‌شود باوجود آنکه باشگاه استقلال قبل از سال میلادی جدید، بدهی دستیاران ساپینتو را پرداخت کرده، اما ناهماهنگی مدیر روابط بین‌الملل با معاون حقوقی باشگاه باعث شد رفع مسدودی از پنجره استقلال طولانی شود. شنیده می‌شود این موضوع نگرانی مدیران این باشگاه را در پی داشته و به تازگی درخواستی مبنی‌بر پیگیری اداری جهت رفع این مشکل به صورت روزانه و فوری در دستور کار کمیته‌های ذی‌ربط در باشگاه استقلال قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا