ورزشی

حدادی: ما فقط حقمان را می‌خواهیم/ بدهی‌های ثبت نشده مشکل پرسپولیس است

۱۹:۵۴ – ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ۸۶۸۶۹۸۶ ۱۹:۵۴ – ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ۸۶۸۶۹۸۶ ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF حدادی: ما فقط حقمان را می‌خواهیم/ بدهی‌های ثبت نشده مشکل پرسپولیس است حدادی: ما فقط حقمان را می‌خواهیم/ بدهی‌های ثبت نشده مشکل پرسپولیس است ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما صرفاً حقمان را می‌خواهیم و پول اضافه‌تری از هیچ شخص و نهادی نمی‌خواهیم.

پیمان حدادی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره طلبی که باشگاه پرسپولیس از وزارت ورزش دارد، اظهار کرد: در اصل طلبی است که باشگاه از دولت دارد. وزارت ورزش یکی از ارکان دولت است. وقتی هر سهمی برای مرتبه اول در بازار سرمایه عرضه می‌شود، سهامدار عمده تعهدی به سازمان بورس می‌دهد که از این تاریخ به بعد اگر بدهی به باشگاه یا شرکت تحمیل شد و در صورت‌های مالی زمان عرضه سهام وجود نداشت، سهامدار بدهی را پرداخت می‌کند. زمانی که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در بورس عرضه شدند، سهامدار عمده باشگاه‌ها که وزارت ورزش بوده این تعهد را داده است. از زمانی که سهام عرضه شده و یک و سال نیم می‌گذرد، ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه به پرسپولیس تحمیل شده که به سازمان حسابرسی دادیم و ۱۰۹ میلیارد تومان را قبول کردند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس افزود: طلب ۱۰۹ میلیارد تومانی در صورت‌های مالی باشگاه پرسپولیس ثبت شده، اکنون در وضعیتی هستیم که هیئت دولت نحوه تهاتر این طلب را اعلام کند. بیایند بدهی‌های ما را تهاتر کنند، بدهی‌هایی که به سازمان تأمین اجتماعی، سازمان امور مالیاتی و سایر سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی داریم را تهاتر کنند. خیلی خوب است که هیئت دولت زمان می‌گذارد برای اینکه مالکیت باشگاه پرسپولیس تغییر کند و مشکلات AFC را نداشته باشیم، اما‌ ای کاش در مورد این سند طلب ۹ میلیارد تومان هم یک جلسه بگذارند و این را انجام دهند. یا همان بحث ۳ و نیم میلیون دلاری که در AFC داریم مشخص شود. این‌ها مواردی است که دولتمردان خیلی راحت می‌توانند به کمک باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال بیایند. ما صرفاً حقمان را می‌خواهیم و پول اضافه‌تری از هیچ شخص و نهادی نمی‌خواهیم.

او درباره اینکه سررسید‌های وام‌های پرسپولیس که در گذشته گرفته می‌شد چه زمانی سر می‌آید، عنوان کرد: بدهی‌های سپرد‌ه‌های ریالی ما سودش از محل سپرده بانکی که نزد بانک شهر داریم تهاتر می‌شود. یعنی در بازپرداخت مشکلی نداریم. تسهیلاتی که گرفته شده بابت بازپرداخت بدهی‌های قبلی گرفته شده است. مهم‌ترین مشکل ما در بحث بدهی‌ها، بدهی‌های ثبت نشده است؛ مثلاً ۱۱ میلیارد تومان رادوشوویچ یا سایر بدهی‌هایی که بابت پرونده‌های قضایی به باشگاه می‌آید.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا