ورزشی

پوگبا: حکم محرومیتم نادرست است/ به دادگاه CAS شکایت خواهم کرد

۱۸:۴۵ – ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ۸۶۸۰۰۹۳ ۱۸:۴۵ – ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ۸۶۸۰۰۹۳ ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF پوگبا: حکم محرومیتم نادرست است/ به دادگاه CAS شکایت خواهم کرد پوگبا: حکم محرومیتم نادرست است/ به دادگاه CAS شکایت خواهم کرد ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF

هافبک یوونتوس گفت: من از تصمیم دادگاه کمیته بین‌المللی ضد دوپینگ مطلع شده‌ام و معتقدم این حکم نادرست است.

کمیته بین‌المللی ضد دوپینگ امروز پل پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس را به دلیل دوپینگ ۴ چهارسال از فعالیت‌های فوتبالی محروم کرد.

پوگبا در واکنش به این حکم با انتشار بیانیه‌ای در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد: من از تصمیم دادگاه کمیته بین‌المللی ضد دوپینگ مطلع شده‌ام و معتقدم این حکم نادرست است. غمگین، شوکه و دل شکسته هستم، زیرا هر آنچه در کار حرفه‌ای خود ساختم از من گرفته شد.

او ادامه داد: زمانی که از محدودیت‌های قانونی رها شوم تمام ماجرا مشخص می‌شود و هیچگاه آگاهانه یا عمدا مکملی مصرف نکرده‌ام که خلاف مقررات ضد دوپینگ باشد. من به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای هرگز کاری برای بهبود عملکرد خود با استفاده از مواد ممنوعه انجام نمی‌دهم و هرگز ورزشکاران و طرفداران تیم‌هایی را که برای آن‌ها یا مقابل آن‌ها بازی کرده‌ام فریب نمی‌دهم.

پوگبا خاطرنشان کرد: با توجه به تصمیمی که امروز اعلام شد، از این رای به دادگاه عالی داوری ورزش (CAS) شکایت خواهم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا