ورزشی

رحیمی: بین مربی و ورزشکار تبعیض قائل می‌شوند/ برای ۴ مدال شاگردانم در هانگژو ۲۵۰ میلیون گرفتم

۰۹:۰۴ – ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ ۸۶۵۳۷۹۲ ۰۹:۰۴ – ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ ۸۶۵۳۷۹۲ ورزشی سایر حوزه ها نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF رحیمی: بین مربی و ورزشکار تبعیض قائل می‌شوند/ برای ۴ مدال شاگردانم در هانگژو ۲۵۰ میلیون گرفتم رحیمی: بین مربی و ورزشکار تبعیض قائل می‌شوند/ برای ۴ مدال شاگردانم در هانگژو ۲۵۰ میلیون گرفتم ورزشی سایر حوزه ها نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF

مربی پارادوومیدانی کشورمان انتقاداتی بابت پاداش دریافت شده برای مسابقات پاراآسیایی هانگژو مطرح کرد.

مهدی رحیمی مربی پارادوومیدانی اظهار کرد: کارگری رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین قبل از مسابقات پاراآسیایی هانگژو اعلام کرد که همه چیز یکسان شده است و پول توجیبی برای همه یکسان است و مبلغ ۵۰۰ دلار برای همه در نظر گرفتند و من خوشحال شدم که همه چیز را مساوی کردند. من ۲ شاگرد تخصصی داشتم که ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره گرفتند و از مسابقات که برگشتیم گفتند جایزه سکو که برای ورزشکاران ۱۰ هزار دلار است به ما ۵ هزار دلار می‌دهند.۱۰ درصد پاداش مدال دوم را حساب کردند و مدال چهارم و پنجم را حساب نکردند و خیلی عجیب است.

او افزود: همچنین مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور بازی‌های پاراآسیایی هانگژو از سوی شهرداری گرفته شد و به ورزشکاران جایزه دادند، اما به مربیان ندادند. اگر مربی نباشد ورزشکاری نیست. همچنین بیان کردند از هدایای بیت رهبری هیچ چیزی به مربیان نمی‌رسد. البته ما شنیدیم که به یکسری از مربیان هدیه رهبری را دادند و به بقیه هیچ چیز ندادند. من نمی‌دانم چرا این همه تبعیض بین مربی و ورزشکار قائل می‌شوند. آیا انگیزه‌ای برای مربیان می‌ماند تا کار کنند؟ من ۴/۵ سال در کنار ۲ شاگردم بودم، اما به خاطر کسب ۴ مدال از سوی شاگردانم ۲۵۰ میلیون تومان پول گرفتم.

وی ادامه داد: اگر من به جای مربیگری، کارگری می‌کردم بیشتر از این مبلغ به دست می‌آوردم در صورتی که کارگری ساعت مشخصی دارد، اما من صبح تا شب کنار این ورزشکاران هستم، چون کم بینا هستند و باید راهنمایی شان کنیم. ناملایمت‌هایی پیش آمد. معلوم نیست تقصیر چه کسی است و از این ور به آن ور پاس می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا