ورزشی

برگزاری تمرین سرخپوشان بعد از کلاس آموزش داوری

۱۸:۴۷ – ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ۸۶۶۶۷۶۵ ۱۸:۴۷ – ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ۸۶۶۶۷۶۵ ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF برگزاری تمرین سرخپوشان بعد از کلاس آموزش داوری برگزاری تمرین سرخپوشان بعد از کلاس آموزش داوری ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF

تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را از امروز یکشنبه آغاز کرد.

سرخپوشان ایران بعد از یک روز استراحت، از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز برای حضور مجدد در مسابقات لیگ برتر و شروع نیم فصل دوم، به تمرینات خود بازگشتند.

پیش از شروع تمرین، کلاس آموزش داوری در راستای مباحث حرفه‌ای‌سازی و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازیکنان برگزار شد.

قرمزپوشان پس از کلاس داوری، در سالن بدنسازی حضور یافتند و با انجام حرکات کششی و نرمشی به مدت ۲۰ دقیقه بدن‌ها را گرم کردند. سپس وارد زمین چمن شده و به ۲ گروه تقسیم شدند. بازیکنان اصلی در بازی دوستانه مقابل آریوی اسلامشهر ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در زمین چمن به مدت ۷۰ دقیقه زیر نظر کادر فنی تمرین کردند.

تمرین امروز شامل حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و فوتبال درون تیمی بود.

وحدت هنانوف بعد از بازگشت از مرخصی برای حضور در تیم ملی کشورش، به دلیل مصدومیت جزئی که داشت، با تیم تمرین نکرد و در اختیار کادر پزشکی بود.

مهدی ترابی هم به تمرینات تیم اضافه شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند و محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز با هماهنگی کادر فنی مرخصی داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا