ورزشی

همکاری ایران و روسیه در حوزه ورزش گسترش می‌یابد

۱۶:۵۵ – ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ۸۶۶۹۰۶۷ ۱۶:۵۵ – ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ۸۶۶۹۰۶۷ ورزشی سایر حوزه ها نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF همکاری ایران و روسیه در حوزه ورزش گسترش می‌یابد همکاری ایران و روسیه در حوزه ورزش گسترش می‌یابد ورزشی سایر حوزه ها نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF

اولین جلسه هماهنگی مسئولین وزارت ورزش و جوانان ایران و روسیه برای برنامه‌ریزی‌های جدی‌تر و همکاری‌های گسترده‌تر در آینده، برگزار شد.

جلسه بین کارشناسان حوزه بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان ایران و همتایان روس در راستای همکاری‌های ورزشی دو کشور به طور آنلاین (ویبنار) برگزار شد.

محمدحسن تقی‌زاده، مدیرکل دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری این جلسه اظهار داشت: در این نشست درباره بند‌های پیشنهادی جهت درج در سند اجلاس آتی کمیسیون مشترک بحث و گفتگو شد.

وی افزود: در این جلسه در حوزه ورزش با توجه به ارتباطات خوبی که در حوزه‌های مختلف با طرف روس داریم، بر تعمیق این روابط تاکید شد. در حوزه جوانان نیز طی صحبت‌های انجام شده با نماینده آژانس فدرال جوانان روسیه تأکید بر این داشتیم که ظرفیت دیپلماسی جوانان بین دو کشور فعال شده و به زودی تفاهم‌نامه‌ای در این‌خصوص بین طرفین به امضا برسد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا