ورزشی

صدیقی: سیستم رنکینگی را در ووشو اجرا می‌کنیم

۱۶:۰۷ – ۰۴ تير ۱۴۰۳ ۸۷۶۳۳۵۵ ۱۶:۰۷ – ۰۴ تير ۱۴۰۳ ۸۷۶۳۳۵۵ ورزشی کشتی و رزمی نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF صدیقی: سیستم رنکینگی را در ووشو اجرا می‌کنیم صدیقی: سیستم رنکینگی را در ووشو اجرا می‌کنیم ورزشی کشتی و رزمی نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF

رئیس فدراسیون ووشو گفت: به دنبال ایجاد سیستم رنکینگ ورزشکاران ووشو هستیم.

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو درباره برگزاری جلسه کمیته فنی اظهار کرد: کمیته فنی تلاش می‌کند که با استفاده از نظر کارشناسان و همچنین تجربیات موفق در رشته‌های دیگر بتواند سیستم رنکینگ ورزشکاران را برای ووشوکاران کشورمان عملیاتی کند. این سیستم رنکینگ قرار است براساس عملکرد ورزشکاران و قهرمانان در مسابقات داخلی و بین‌المللی، در 2 بخش ساندا و تالو و در 2 رده سنی بزرگسالان و جوانان به صورت مجزا مشخص شود تا ورزشکاران بتوانند با حضور در مسابقات مختلف، امتیازات لازم را کسب کنند و در رنکینگ سالیانه فدراسیون قرار بگیرند.
او با اشاره به گزارش رئیس کمیته فنی فدراسیون به او گفت: در جلسه‌ای که روز گذشته (یکشنبه) تشکیل شد، اعضای کمیته درباره راهکارهای مربوط به جذب ورزشکاران، به‌ویژه در سبک‌های مختلف صحبت کردند. بر همین اساس مقرر شد تسهلاتی فراهم شود تا جذب ورزشکار برای سبک‌های مختلف با سهولت بیشتری به انجام برسد.
صدیقی ادامه داد: نحوه اعطای کمربند قهرمانی موضوع دیگری بود که پیرامون آن در کمیته فنی فدراسیون گفت‌وگو و تبادل نظر شده است. اعطای این کمربند در سال‌های گذشته توسط سبک‌ها در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف انجام می‌شد که مقرر شد این اقدام در راستای حفظ شان پیکارها فقط در مسابقات قهرمانی کشور این سبک‌ها صورت بگیرد.
رئیس فدراسیون ووشو عنوان کرد: بررسی نامه‌های دریافت شده از سبک‌ها برای دان کمیته فنی، موضوع دیگری بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا