ورزشی

دارنده مدال برنز جهان از صعود به پارالمپیک بازماند

۱۶:۴۹ – ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ۸۷۵۷۰۹۷ ۱۶:۴۹ – ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ۸۷۵۷۰۹۷ ورزشی پایه و آبی نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF دارنده مدال برنز جهان از صعود به پارالمپیک بازماند دارنده مدال برنز جهان از صعود به پارالمپیک بازماند ورزشی پایه و آبی نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF

سامان پاکباز که در مسابقات جهانی ژاپن مدال برنز کسب کرد، در مسابقات کشوری نتوانست حد نصاب رکورد را ثبت کند و از صعود به پارالمپیک باز ماند.

مصطفی بهرامی دبیر انجمن دوومیدانی نابینایان و کم بینایان گفت: این دوره از مسابقات کشوری هشتمین دوره‌ای است که زیر نظر ipc برگزار شد و آخرین مرحله انتخابی تیم ملی برای مسابقات پارالمپیک پاریس بود.

وی افزود: قبل از این مسابقات ۵ نفر از بچه‌ها انتخاب شدند. امیرحسین علیپور، مهدی اولاد، علی پیروج، سجاد نیک پرست و هاجر صفرزاده ملی پوشانی هستند که در مسابقات کوبه موفق به کسب سهمیه شدند. در بین شرکت کنندگان کسی نتوانست رکورد جدیدی ثبت کند تا سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کند.

بهرامی اضافه کرد: سامان پاکباز که مدال طلای جهانی داشت هم نتوانست رکورد خوبی بزند و رکورد ورودی را از دست داد و بدین ترتیب شانس حضور در پارالمپیک پاریس را هم از دست داد.

لازم به ذکر است که ملی پوشان دوومیدانی نابینا و کم بینا به همراه ملی پوشان جانباز و توانیاب در قالب یک تیم در مسابقات پارالمپیک پاریس شرکت خواهند شد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا