فرهنگی و هنری

حمایت از پیام‌رسان‌های بومی وظیفه رسانه ملی است

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو و تلویزیون پیمان جبلی: حمایت از پیام‌رسان‌های بومی وظیفه رسانه ملی است نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF ۲۲:۴۳ – ۰۵ مرداد ۱۴۰۴ ۸۹۸۰۹۱۳ ۲۲:۴۳ – ۰۵ مرداد ۱۴۰۴ ۸۹۸۰۹۱۳ حمایت از پیام‌رسان‌های بومی وظیفه رسانه ملی است نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو و تلویزیون پیمان جبلی: حمایت از پیام‌رسان‌های بومی وظیفه رسانه ملی است حمایت از پیام‌رسان‌های بومی وظیفه رسانه ملی است نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF

رئیس رسانه ملی خبر داد که ما در آیین‌نامه تعرفه‌های بازرگانی سال ۱۴۰۴ تخفیفات ویژه فرهنگی را برای پیام‌رسان‌های داخلی قائل شدیم، که تقریباً رایگان است.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ نفیسه خلیلی – پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حاشیه حیاط دولت درباره حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی در شبکه‌های صداوسیما گفت: سال ۱۴۰۱ که برخی پیام‌رسان‌های خارجی از دسترس خارج شدند، ما کمک‌های بسیار ویژه‌ای را برای پیام‌رسان‌های داخلی به عنوان وظیفه ملی‌مان در‌نظر گرفتیم؛ از جمله اینکه با اسم و نام پیام‌رسان‌های داخلی در داخل برنامه‌ها معرفی انجام شود. ما در آیین‌نامه‌ تعرفه‌های بازرگانی سال ۱۴۰۴ تخفیفات بسیار ویژه فرهنگی را برای پیام‌رسان‌های داخلی قائل شدیم، که تقریباً رایگان است.

چند روز پیش برنا فیروزی، مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما با بیان اینکه رسانه ملی همواره حامی پیام‌رسان‌های داخلی و مطالبه‌گر تقویت تولید و دانش و فناوری بومی بوده، گفت: در راستای تحقق مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی، با انجام اصلاحاتی در آیین‌نامه جدید تعرفه‌های خدمات بازرگانی سال ۱۴۰۴ که از ابتدای سال به معرض اجرا و اطلاع رسانی عمومی گذاشته شد، تعرفه بازرگانی برای تبلیغ پیام‌رسان‌های داخلی به تعرفه ویژه خدمات فرهنگی اصلاح شده است.

برنا فیروزی افزود: در صورت مراجعه و درخواست پیام‌رسان‌های داخلی برای استفاده از این ظرفیت، اداره کل تبلیغات بازرگانی سازمان صدا و سیما آماده ارائه خدمات طبق اصلاحات انجام شده در تعرفه‌گذاری و در انطباق با مصوبه شورای عالی فضای مجازی خواهد بود. به همین دلیل و در راستای ترویج استفاده هموطنان عزیز از پیام‌رسان‌های داخلی در سه سال گذشته، همه شبکه‌ها ملزم به استفاده داوطلبانه از این پیام‌رسان‌ها به عنوان رابط ارائه خدمات و تعامل با مخاطبان شده‌اند و ترویج و معرفی رایگان پیام‌رسان‌های داخلی در برنامه‌ها با اعلام نام و ویژند و لوگو همواره انجام شده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا