فرهنگی و هنری

بیش از ۱۰۰ هنرمند به تماشای هفت فیلم از شش کارگردان نشستند

۱۷:۰۷ – ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ۸۷۴۷۰۷۲ ۱۷:۰۷ – ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ۸۷۴۷۰۷۲ فرهنگی هنری سینما و تئاتر نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF بیش از ۱۰۰ هنرمند به تماشای هفت فیلم از شش کارگردان نشستند بیش از ۱۰۰ هنرمند به تماشای هفت فیلم از شش کارگردان نشستند فرهنگی هنری سینما و تئاتر نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF

شب گذشته هفت فیلم کوتاه از شش کارگردان با حضور بیش از ۱۰۰ هنرمند در پردیس سینمایی چهارسو به نمایش در آمد.

شب گذشته مراسم اکران هفت فیلم کوتاه از شش کارگردان با استقبال بی‌نظیر بیش از ۱۰۰ هنرمند برجسته سینما، تلویزیون و تئاتر و جمعی از اهالی رسانه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سیروس همتی بازیگر و کارگردان سینمای کشورمان روی سن آمد و گفت: خدمت همه شما عزیزان عرض سلام، ادب و احترام دارم. خوشامدید. همگی اینقد برایم عزیز هستید که نام بردن از شما عزیزان در این جمعیت ممکن است باعث از قلم افتادن نام عزیزی و در نهایت منجر به ناراحتی فرد از بنده شود یا خدایی نکرده کدورت پیش بیاید. لذا از دیدن شما عزیزان خرسندم و از دوستانی که به دلیل ازدحام جمعیت، در کنار سالن ایستاده‌اند و به تماشای فیلم‌ها می‌پردازند صمیمانه عذرخواهی می کنم و از حضورشان متشکر هستم.

وی ادامه داد: در این مراسم تصمیم گرفتیم در کنار یکدیگر جشن تولدی برای یک هنرمند پیشکوست، عزیز و قدیمی‌تان برگزار کنیم. لذا از فرج الله گل سفیدی عزیزمان می‌خواییم به روی سن بیاییند و تولدشان را در کنار یکدیگر جشن بگیریم.

پردیس سینمایی چارسو

در ادامه این مراسم ضمن برگزاری جشن تولدی برای قرج الله گل سفیدی، مراسم گرامیداشت و بزرگداشت مرحوم حسن همتی بازیگر فیلم کوتاه یک آن و فرزند علی یعقوب زاده مترجم فیلم‌های سیروس همتی، برگزار شد و حاضران در سالن برای یابودی از این هنرمند عزیز یک دقیقه ایستاده سکوت کردند.

اکران فیلم کوتاه

سپس هفت فیلم سینمایی با عناوین پایانه و دوشنبه‌ها به کارگردانی سیروس همتی، بختک رها به کارگردانی میثم عباسی، کودتا به کارگردانی مجید تربتی فرد، یک آن به کارگردانی شیما جزنی، شهر آشوب به کارگردانی فرشته محمدی و مثبت ده به کارگردانی سید مسعود حسینی به روی پرده نمایش سالن یک پردیس سینمایی چارسو نمایش داده شد.

شایان ذکر است در این مراسم بیش از ۱۰۰ چهره شاخص سینما، تلویزیون و تئاتر ایران همچون داود موثقی، منوچهر علیپور، فرج گل سفیدی، سید جواد هاشمی، رامین راستاد، مجید شهریاری، مختار سائقی، محمود رضا رحیمی، اردشیر منظم، مینا وحید حسین تبریزی، اصغر نعیمی، مبین رستگار، رضا آشتیانی، نسرین نکیسا، شهرزاد عبدالمجید، اشکان درویشی، علی نجات، علی یعقوب زاده، عادل تبریزی و … حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا