اجتماعی

استانی که تا پایان هفته گرفتار گرد و خاک است

به گزارش خبرآنلاین،مینا معتمدی با اشاره به تداوم گذر متناوب امواج ناپایدار از سطح استان به ویژه نیمه شمالی و غربی تا پایان هفته جاری، اظهار داشت: افزایش ابر، گاهی وزش باد و احتمال بارش رگباری و رعد و برق را به صورت محلی به ویژه در مناطق شمالی و غربی استان در ساعات بعدازظهر و شب انتظار داریم.

مهر در خبری نوشت: به گفته وی، در مناطق شمالی، شرقی و مرکزی شرایط وقوع تند باد موقت و طوفان لحظه‌ای همراه با گردوخاک و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا از اواخر وقت پنجشنبه هفتم تیرماه پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: گردوخاک طی روز سه‌شنبه در همه مناطق استان به ویژه مناطق مرکزی، شمال غرب و شرق اصفهان پیش‌بینی می‌شود و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، مناطق شرقی به خصوص خور و بیابانک، اردستان، ورزنه، مهاباد، انارک، چوپانان، نائین را فرا خواهد گرفت.

معتمدی با اشاره به احتمال بارش‌های رگباری و رعد و برق در مناطق شمال و غرب استان، گفت: دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد و طی این مدت بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان به ۳۶ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن به ۲۳ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، مهاباد با بیشینه دمای ۴۰ درجه سلسیوس بالای صفر و اسلام آباد موگویی با ۱۳ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

۲۳۳۲۱۷

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا