اجتماعی

متلاشی شدن گروه های سازمان یافته سقط جنین در برخی استان ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، محمد موحدی آزاد، دادستان کل کشور، در آئین تکریم و معارفه دادستان مرکز استان همدان، با اعلام این خبر افزود: موضوع سقط جنین غیرقانونی به عنوان یکی از معضلات جامعه شناخته می‌شود لذا دادستانی با جدیت به این موضوع ورود کرده و خوشبختانه گروه‌های سازمان‌یافته سقط جنین در برخی استان‌ها کشف و متلاشی شده‌اند.

وی در ادامه بر ضرورت صیانت از نیروی انسانی در سه بعد عقلی، جسمی و معنوی تأکید کرد و گفت: در سالجاری ۱۰ هزار کارمند و ۱۲۰۰ قاضی در قوه قضائیه استخدام شدند و این امر گامی مهم در جهت ارتقای سلامت قضائی و ارائه خدمات بهتر به مردم شده است.

موحدی آزاد در ادامه به اقدامات دادستانی در خصوص چهارشنبه سوری و تعطیلات نوروزی اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به آمار بالای تصادفات رانندگی در این ایام، مسئولان امر باید نسبت به کنترل و ایمن‌سازی جاده‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در ادامه به ویژگی‌های یک دادستان ایده‌آل نیز اشاره کرد و گفت: دادستان باید فردی مطلع از امور سیاسی، مستقل، بصیر، زمان‌شناس، با روحیه جهادی، درک درست از شرایط جامعه و کشور، عملگرا، با اتقان و استحکام آرا، قانونمند، با سعه صدر و توجه به نهادهای ارفاقی باشد.

موحدی آزاد همچنین به ضرورت تکریم ارباب رجوع، دقت در تشکیل پرونده‌ها و حفاظت از اطلاعات و داده‌های مردم تأکید کرد.

در این مراسم از زحمات حسن خانجانی تقدیر، و عباس نجفی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان به عنوان دادستان جدید همدان معرفی شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا