ورزشی

کادر فنی ۴۰ روز بازیکنان را در اختیار داشت/ به لیگ توجه می‌کنیم

۱۸:۰۵ – ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ ۸۶۷۸۵۶۸ ۱۸:۰۵ – ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ ۸۶۷۸۵۶۸ ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF رحمان رضایی: کادر فنی ۴۰ روز بازیکنان را در اختیار داشت/ به لیگ توجه می‌کنیم کادر فنی ۴۰ روز بازیکنان را در اختیار داشت/ به لیگ توجه می‌کنیم ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF

مربی تیم ملی فوتبال با اشاره به انتقادات علیه مربیان تیم ملی گفت: انتقادات همیشه وجود دارد اما تلاش می‌کنیم تا نتایج بهتری را در ادامه رقم بزنیم.

رحمان رضایی که با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر را تماشا کرد گفت: مطمئن باشید بازیکنان خارجی که تیم‌های لیگ برتری جذب کرده‌اند با مطالعه بوده و امیدوارم در آینده برای فوتبال کشورمان آورده‌ای را داشته باشند. بازیکنانی که به لیگ ما آورده می‌شوند باید از سطح خوبی برخوردار باشند تا آن چیزی که مورد نیاز فوتبال است محقق شود.

وی در ادامه در خصوص توجه امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی به لیگ برتر گفت: نگاه امیر قلعه نویی همیشه به لیگ بوده و همیشه خواهد بود، امیدوارم لیگ ما خروجی خوبی را برای تیم ملی داشته باشد. کادر فنی تیم ملی هم به لیگ اهمیت زیادی می‌دهد و ان شاءالله در آینده بهترین‌های لیگ را در تیم ملی داشته باشیم.

مربی تیم ملی با بیان اینکه انتقادات همیشه وجود دارد عنوان کرد: وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد همیشه انتقادات وجود دارد و کم هم نیست. حواشی زیادی هم به دنبال دارد، اما گاهی این انتقادات سازنده و از سر دلسوزی است، در مقابل هم کسانی هستند که انتقاداتشان تخریبی بوده و کمک هم به تیم نمی‌کند. شک نکنید به همه انتقادات سازنده توجه می‌شود. انتقادات همیشه وجود دارد و امیدوارم در ادامه با توجه به این انتقادات بهتری و بیشتر کار کنیم تا نتایج بسیار خوبی را بگیریم.

رضایی درباره جوان گرایی در تیم ملی هم افزود: جوان گرایی و تجربه اندوزی به همین سرعت نمی‌شود. شما ببینید از روزی که کادر فنی تیم ملی را تحویل گرفته است تا به امروز چند روز بازیکنان ملی را در اختیار داشته است و چند روز کنار هم بودند؟ اگر کلی حساب کنیم مجموعاً ۴۰ روز هم کنار هم با بازیکنان نبودیم. تنها پیش از بازی‌های جام ملت‌های آسیا بود که تیم ملی را ۱۰ روز در اختیار داشتیم و توانستیم کار کنیم. مطمئناً به این سرعت جوان گرایی شدنی نیست.

وی ادامه داد: مربیان پیشین تیم ملی زمانی که این بازیکنان را در اختیار داشتند چه چیزی به فوتبال ما اضافه کردند؟ وقتی در یک دهه نتوانستند چیزی را به فوتبال کشورمان اضافه کنند در یک سال هم نمی‌شود این کار را انجام داد، اما از این به بعد روند به مانند گذشته نخواهد بود و بازیکنان خوبی را انتخاب خواهیم کرد و لیگ هم پر بار باشد تا بتوانیم خروجی خوبی داشته باشیم.

مربی تیم ملی در پایان با اشاره به بازی پیش روی تیم ملی با ترکمنستان گفت: جوان گرایی تیم ملی از بازی با ترکمنستان آغاز خواهد شد و قطعاً مطالعه روی بازی‌های لیگ بازیکنان خوب و با استعداد را انتخاب خواهیم کرد تا نتایج خوبی را بگیریم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا