ورزشی

اوسمار: آلومینیوم فرصت‌طلب بود

۲۰:۳۲ – ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ۸۶۶۹۸۷۳ ۲۰:۳۲ – ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ۸۶۶۹۸۷۳ ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF اوسمار: آلومینیوم فرصت‌طلب بود اوسمار: آلومینیوم فرصت‌طلب بود ورزشی فوتبال و فوتسال نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF

اوسمار ویرا در نشست خبری پس از شکست مقابل آلومینیوم اراک گفت: حریف از فرصتش استفاده کرد و یک گل به ما زد.

اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از شکست مقابل آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: نیمه اول، بازی دو تیم برابر بود و تیم آلومینیوم توانست یک فضایی پیدا کند و ما هم شانس‌هایی داشتیم که به گل تبدیل کنیم که متاسفانه نشد. بین نیمه با صحبت‌هایی که با بچه‌ها داشتیم توانستیم بازی را به دست بگیریم و موقعیت‌هایی را خلق کنیم، اما نشد و حریف از فرصتش استفاده کرد و یک گل به ما زد.

او درباره تاثیر بازیکنان در انتخابش به عنوان سرمربی گفت: من به تصمیم باشگاه احترام می‌گذارم. باشگاه مدیرعامل و هیات مدیره و یکسری بازیکنان حرفه‌ای دارد که در آن بازی می‌کنند. رابطه خوب من با بازیکنان پرسپولیس به انتخاب من به عنوان سرمربی ربطی ندارد. دلیل انتخاب این بود که در یک فصل و نیم به تیم نزدیک بودم، همان کار‌هایی که انجام دادیم را ادامه دهیم. این سوال را باید از مدیرعامل و هیات مدیره بپرسید.

"دلیل دویدن چند بازیکن پس از بازی در زمین چه بود؟ " اوسمار در این خصوص گفت: هیچ ربطی به تنبیه و مسائل دیگر نداشت. از بازیکنان رضایت دارم و باید بیشتر تلاش کنند. این فقط یک نوع تمرین بود.

"تیم شما نسبت به نیم فصل اول بهتر است یا خیر؟ " اوسمار در این خصوص گفت: پنجره ما بسته بود و بازیکنان را همراه خودمان آوردیم که اگر بشود از آن‌ها استفاده کنیم. در این بازی انتخاب‌های کمتری نسبت به نیم فصل اول داشتیم. دو بازیکن خوبمان یعنی سرلک و عمری را از دست دادیم. نتوانستیم بازیکنان جدید را در این بازی استفاده کنیم. باشگاه باید تمام سعی‌اش را داشته باشد تا این بازیکنان را در بازی تراکتور در اختیار داشته باشیم.

او درمورد وضعیت بازیکنان ملی پوش پرسپولیس همچنین گفت: راجع به سه بازیکن ملی پوش صحبت می‌کنید؟ قبل از اینکه بچه‌ها به ما اضافه شوند چند روز به آن‌ها استراحت دادیم، چون به خاطر حذف از جام ملت‌های آسیا ناراحت بودند. در دو جلسه که با ما تمرین کردند. آن‌ها با آن ناراحتی که شما فکر می‌کنید در زمین حضور نداشتند، من اینطور فکر نمی‌کنم.

اوسمار در پاسخ به این سوال که قصد دارد شیوه یحیی گل محمدی را دنبال کند یا شیوه جدیدی در پرسپولیس داشته باشد، گفت: من بخشی از کادر فنی آقای گل محمدی بودم. در نیمه دوم آلومینیوم حتی یک شانس گلزنی هم پیش از گلی که زدند، نداشت. دنبال این هستیم که چیزی که بودیم را بهتر کنیم. ما الان آمدیم کاری که درست بوده را بهتر کنیم. مالکیت توپ لازم است. باید کنترل بازی را بهتر کنیم. هر تیمی که مالکیت خوبی داشته باشد به هدفی که دارد، می‌رسد.

او درباره فشار هواداران پس از این شکست و کنترل این انتقادات گفت: تیم‌های بزرگ دنیا همیشه فشار را احساس می‌کنند. پرسپولیس هم یکی از این تیم‌هاست. تنها بردن این فشار را کم می‌کند. می‌خواهم به هواداران تضمین کنم که بازیکنان از جان مایه می‌گذارند و هیچ زمان کم نمی‌شود. تنها چیزی که باید به آن فکر کنیم این است که به خودمان بیاییم و به بازی بعدی فکر کنیم. در بازی بعدی تماشاگران را نخواهیم داشت و اگر بودند خیلی به ما کمک می‌کردند.

سرمربی پرسپولیس درمورد غیبت مرتضی پورعلی گنجی عنوان کرد: درباره او حرف زدن خیلی راحت است، چون در سطح بین المللی بازی کرده و بازیکن تیم ملی است. ما جای خالی او، یاسین سلمانی و وحید امیری را احساس کردیم. در تیم ملی هم جای خالی پورعلی گنجی احساس شد. او بازیکن و رهبر خوبی است. او سخت است که در این فصل برگردد و بازی کند. ما مرتضی را همیشه کنار خود داریم و دوست داشتم روی او حساب کنم، اما در خط دفاعی کنعانی و ولسیانی با هم خوب بودند و خوب کار کردند. امیدواریم که مرتضی هر چه زودتر سلامت خود را به دست آورد.

"با حضور مهدی ترابی جذب استون اورونوف منطقی بود؟ " اوسمار در پاسخ به این سوال گفت: ما هر چه بازیکنان با کیفیتی به تیم بیاوریم تیم بیشتر قوی می‌شود. تیم وقتی وارد رقابت می‌شود که داخل تیم هم رقابت باشد. اورونوف هم یک بازیکن جوان است و فوتبال یک بیزینس است که پرسپولیس هم نباید در آن عقب بیفتد.

او درمورد اینکه تیم به دروازه‌بان دوم نیاز دارد، گفت: در نیم فصل یک محدودیتی برای جذب بازیکن داریم و این به مربیان لطمه می‌زند. خیلی به دنبال دروازه‌بان دوم بودیم، اما وقتی بازیکنی را بیاوریم که بازی نکرده است همین دروازه‌بانی که خودمان داریم بهتر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا